tisdag 26 december 2017

Bihålorna från helvetet

Just som jag trodde att jag kanske var lite piggare tog det om, och det rejält.

Bihålorna har jävlats, främst nattetid, på en nivå som gjort att jag valt att undvika att jogga i några dagar. Inte ens på julafton joggade jag, vilket kändes surt - men vuxen och klokt. Jag tror inte det är så hälsosamt att jogga med halsont, sprängande bihålor och hosta.

Nu känner jag mig ändå bättre. Inte helt bra, men klart bättre, så i morgon blir det nog en försiktig liten runda.

Sen är min plan att påbörja en runstreak vid nyår. Jag vill hänga på en grupp som heter Against Cancer We Runstreak  så jag hoppas (siktar på) att köra en runstreak under januari månad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...