söndag 11 december 2016

Svettdroppar i pannan

Efter en galet lat vecka, där jobbet slukat alla energi, har jag i alla fall svettats lite i dag. En timme på löpbandet, omväxlande jogging och gång. Löpbandet är inte kul, men snöslask är ännu värre. Jag är verkligen född i fel land. Jag borde bo där sommaren bor.

Nu har jag hoppat på en utmaning, en utmaning som innebär 50 pass innan vårdagjämningen. Varje pass ska vara minst 1 km och i snitt blir det ett pass varannan dag. Det känns alldeles lagom. Inte för mycket så det stressar, men inte heller så pass att arslet fastnar i soffan fullständigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...