torsdag 22 december 2016

Ä N T L I G E N

Jag trodde aldrig detta jullov skulle komma, men nu så, nu är det här.
Jag ser fram emot drygt 2 veckor av ledighet, vila, släktingar, sovmorgon och motion. Som jag längtar efter att motionera, och det utomhus i dagsljus.

Jag drömmer om minst ett pass varje dag, men även köra dubbla pass emellanåt. Kondition på förmiddagen och styrka på eftermiddagen, kanske.... Eller promenad på morgonen och jogga på eftermiddagen.

Dessutom är det dags att formulera målen för 2017. Även om jag vet ungefär vad jag vill uppnå ska jag sätta mig ner och formulera dem i skrift. Jag tror att de blir tydligare om jag skriver ner dem. Har jag dem bara lite löst i huvudet kan jag ju råka glömma nåt mål om jag känner mig sugen på att falla tillbaka i gamla vanor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...