lördag 6 maj 2017

#26 och ett Snigellopp

Jag håller i min runstreak och närmar mig nu #30. Jag har inte tagit några långa rundor, och inte heller särskilt snabba, men jag har ändå tagit mig ut varje dag i 26 dagar. Jag tycker det är riktigt bra gjort av mig.

I morse drog jag i väg redan vid 8, vilket är tidigt en lördag för en sömntuta. I underbart försommarväder drog jag i väg för 3,5 km innan jag kom hem, duschade och sedan for till Örebro för en timmes second-hand-shopping med min systerdotter.


Sedan blev det några timmar på crossbanan för att se svärsonen tävla. Rätt skoj även om man har noll koll på regler och sånt. Mest tyckte jag nog det såg rätt farligt ut.

I övrigt kan jag tipsa om ett lopp som jag tror blir riktigt kul - Snigelloppet 2017. Med lite tur blir detta en återkommande grej, med medalj och allt.

Och vilken snygg medalj sen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...