söndag 28 maj 2017

Snart är maj slut....

Herre jäklar vad tiden går snabbt. Nu är det bara några dagar kvar av maj, sen är det juni och definitivt dags att höja farten inför UV45.

Denna vecka har jag, delvis tack vare långhelgen, hunnit med en hel del kilometer. 39,2 km för att vara exakt. Det innebär att jag, under maj, har svettats ihop 113, 8 km till de 90 km jag har budgeterat för. Himla bra, tycker jag. :-)

Min runstreak håller i sig och jag närmar mig #50. Kul, absolut, men samtidigt lite så där nojigt. Tänk den dag jag inte orkar/hinner/vill jogga.. då bryter jag ju en rätt lång vana, tänker jag.

Nåja, den dagen den sorgen. I morgon är det Rallarrundan, och då ska jag snigla ihop ytterligare 5 km.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...