tisdag 21 februari 2017

Två tredjedelar klara

I går och i dag har jag valt bort joggingen och stått på cross trainer istället. Jag är inte särskilt förtjust i den maskinen, men den godkänns ju i Ica klassikern, så det är väl bara att nöta på.

Tack vare en timme i går och en i dag så är jag nu två tredjedelar på väg. Det är liksom bara 3 timmar kvar att nöta den där eländiga maskinen. 3 timmar. Det står jag ut med. Jag har ju sportlov nu så jag kan lägga lite extra tid på träning.

Jag funderar på att köra ett morgonpass och ett eftermiddagspass. Kombinera löpband och styrka, kanske, och så nöta crosstrainer så man blir av med det. En timme på morgonen, en på eftermiddagen.
Det är ju inga problem när man har lov. 💪💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...