fredag 3 februari 2017

Det blev inte som jag tänkt...

Men det blir det ju sällan :-)

Av veckans planerade träning blev det vissa förändringar.

Onsdagens 15 min på löpband och 45 min på cross trainer - jepp, det blev av.
              Inga konstigheter, i väg till gymmet direkt efter jobbet.
Torsdagen 15 min på löpband, 45 min på cross trainer - nope, det blev 2 km jogging utomhus.
              Jag kände att jag inte fixade mer tid på gymmet, jag behövde frisk luft.
Fredagens 3 km löpband, 30 min på cross trainer - nope, 3,5 km jogging och ca 1 km promenad.
              Fick besök av dotter med familj. Joggade med dottern, istället. Kul med sällskap.

I morgon får det bli ett varv i spåret, sammanlagt 4 km, och sedan nöta lite på cross trainern på hotellet.

På söndag får jag försöka ta en sväng på cross trainern innan hotell-frullen och sen jogga en femma på eftermiddagen.

Vad gäller kosten så åt vi lunch ute i dag, och då valde jag stekt strömming med potatismos. Alternativen var kokt dillkött *blä* eller dagens pasta. Med andra ord är paleo-perioden bruten och det känns rätt okej. Bäst var nog att få ha mjölk i kaffet. DET har jag saknat.

Till middag var det planerat en köpe-sallad. Vilken besvikelse! De hade dränkt in den i sås. Jag hade föredragit sås i en burk bredvid för att kunna ta hur mycket - eller lite - jag själv ville ha. Dessutom var brödet klart övergräddat. Så mycket för mat man längtat efter. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...