fredag 25 november 2016

I dag, i alla fall...

Denna vecka har det varit klent med träning. Jag har verkligen haft intentionen att träna, men det har inte funnits någon energi. Efter jobbet har jag bara kraschat i soffan, helt slut och med ständig huvudvärk. Kanske har jag haft känning av den bacill som slagit ut flera kollegor, kanske har jag bara haft lite för mycket att göra. Oavsett vilket har jag valt att lyssna på kroppen.

I dag slutade jag tidigt. Jag åkte hem och tog en fredagsfika med min man innan jag for ner till gymmet och nötte lite löpband. Drygt fem kilometer, gång och jogging. Lite kul att jag kunde köra hela sista kilometern i en, för mig, hög fart - 9 km/h

Att det var i princip tomt på gymmet var bara en bonus. Inte för att man behöver trängas annars heller, men nu var det bara ett par-tre stycken där när jag kom dit. Helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...