söndag 20 november 2016

I mål!

Efter en fantastisk vistelse i Örebro, där En skam 2 var huvudnumret, kom jag i dag hem och kände mig både trött och lat. Trots detta lyckades jag byta om och bege mig ut på dagen runda. Blankisen gjorde att det blev mer trippande än joggande, men det blev ändå en runda och det innebär att jag har lyckats med min mini-runstreak.

I 7 dagar på rad har jag joggat minst 20 minuter.

Dagens halka gjorde tyvärr att jag sprang och spände mig så nu har jag galet ont i ryggen, men jag hoppas det går över rätt snabbt.

Frågan är bara vad jag ska sätta för mål till nästa vecka. Antingen fortsätter jag min runstreak en vecka till... Eller så kör jag en vecka sockerfritt... Kanske ska jag lägga fokus på löpband och gym denna vecka, jag betalar ju ändå för ett gymkort... Jag får visst klura på det en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...