tisdag 15 november 2016

Jorå, i dag också...

Egentligen jobbar jag till 16 på tisdagar, men i dag blev jag sen därifrån. Klockan var över 16.30 innan jag satte mig i bilen och rullade hemåt. Väl hemma körde jag samma princip som i går - direkt in och byta om utan att passera soffan.

Jag slängde på mig tights och tröja, jacka och reflexväst, snörade på mig skorna och startade min klocka. 25 minuter och drygt 3 km senare var jag tillbaka hemma. Ingen kan påstå att det gick snabbt, men jag joggade hela rundan och jag kom ut i mörker och regn. 

Jag tvivlar verkligen på att jag skulle ha begett mig ut i mörkret om jag inte hade bestämt mig för min mini-runstrek,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...