söndag 12 mars 2017

Snudd på halvvägs

In i mars, alltså.

Denna vecka kommer inte att gå till historien som den mest träningseffektiva någonsin, men den har i alla fall genererat 15 km jogging och en aning styrka. Det är jag nöjd med, med tanke på att veckan också innehållit ett kvällsjobb, ett besök av mamma och en trip till GeKås.

Sammanlagt, så här långt, har jag joggat ihop 35 km i mars. Det innebär att jag behöver höja farten en aning för att nå de 80 km jag satt upp för månaden, men då gör jag väl det då. :-) Trots allt går vi mot vår och ljusare tider. Då är det roligare och skönare att vara utomhus och då kan man plocka med kilometer än på ett tråkigt löpband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...