tisdag 28 mars 2017

Hm, måluppfyllelse....

Så här såg min målsättning ut i början av året:


Första målet - att orka jogga hela timmen i Marieberg - fixade jag ju med glans. Det andra målet gick ju så där... Jag tog ett par gåvilor i tunneln och de där galna uppförsbackarna på slutet var liksom inte ens aktuella att jogga i. Jag är liksom ingen bergsget.

Det tredje målet - 15 km innan påsk - lät liksom helt överkomligt strax innan nyår. Då var det jättelångt till påsk. Nu känns det ruggigt nära, och jag är inte ens i närheten av en mil än...

Med andra ord får jag sätta en jäkla fart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...