onsdag 4 januari 2017

Onsdag .... dag 4

Jag undrar om det nu är så att jag är på toppen av mitt jag-måste-äta-godis-och-allt-annat-onyttigt-jag-kan-hitta-sug för nu känner jag att jag är sugen på nåt (nåt, bara, inget särskilt utan bara nåt) mest hela tiden och jag letar efter saker som är okej att äta så att jag kan peta i mig nåt liksom hela tiden.

För att bryta detta gjorde jag mg en stooor kopp te, så nu sitter jag här och är alldeles full i magen. :-)

I morse vaknade jag till en snöig och blåsig omvärld och eftersom jag anser att vinter är omänskligt och inhumant hade jag alls ingen lust att jogga ute. Lyckligtvis låg mina nya tights i postlådan, så jag hade inga större problem att komma mig i väg till gymmet och köra 5 km på löpbandet istället.


Jag tycker det är galet snyggt med mönstrade tights men är inte bekväm i såna. Alltså har jag att välja mellan svarta tights, typ.... Jag gillar tights som håller in/håller fast. Det behöver inte vara kompression men det ska helst vara någon slags hålla-dallret-på-plats-funktion. 2xu är snygga, dyra men snygga. Jag har ett par med blått tryck och ett par med silver. I somras såg jag ett par med rosa tryck och sedan dess har jag letat såna. När jag väl hittade dem (på wish.com så det är antagligen piratkopior) så slog jag till direkt. Ett par klick senare så var beställningen lagd och i dag landade de äntligen här i vårt snöiga Hallsberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...