tisdag 10 januari 2017

Oj då, så det kan bli

Två dagar på jobbet - två dagar då jag varit fullständigt slut. Två dagar då jag kraschat i soffan direkt efter maten, trots att jag tänkt motionerat.

Två dagar får räcka.

I kväll lägger jag fram joggingkläderna så de ligger och väntar på mig efter jobbet i morgon. Helst direkt innanför dörren, så att jag inte kan råka missa dem. Jag tar med en banan som jag kan äta på väg hem, så att jag inte bara måste ha nåt i magen, utan kan dra i väg direkt.

Det behöver inte bli nån lång runda, men det ska i alla fall bli en runda. Okej, frågor på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...